C                                                                                   Dm

دلم حاله تو که دوباره همونه                            قدر منو تو رو آخه کی می دونه

Am                         Gm                                                       C

درست وقتی باید بمونه اون میره                       غیر من کی می تونه دستتو بگیره

C                                                                                        Dm

دلم آدما رو چجوری شناختی                           خسته نباشی دلم اینهمه باختی

Am          C                 Gm                                                         C

بیا بقلم حالا دل دیونه                                    اونم که مثل همه باهات نمی مونه

Am          Gm          Bb               C

چی سرمون امده بــاز  درد دل منو تو اشتباست

Am                       Gm         Bb               C

یکی دیگه تو دلشه دلم درست همونی که دل من می خواست

C                                                                                      Dm

دلم الان وقت عاشق شدن نیست که               این عاشقی واسه هردوی ما ریسکه

Am                         Gm                                                   C

همه باهام خودی تو یکی غریبه                        این که از رو نمیری واسم عجیبه

C                                                                                   Dm

تیکه تیکه میشی نگی که نگفتی                     میری میشکنی میای به پام می افتی

Am             C             Gm                                                            C

پُر ِ تَرَک تن منو تو بسه                                  میمونم من و غم یه دل شکسته